Sprzedaż nieruchomości to proces, który składa się z trzech etapów.

Zakres usług wygląda podobnie zarówno w przypadku mieszkań, domów jak i działek.

Pierwszy etap to:

– analiza stanu prawnego i

– analiza ceny.

analiza-ceny

Potrzebujesz tylko analizy ceny?

Drugi etap to działania marketingowe:

W ich skład wchodzą:

– Sesja.

W  przypadku mieszkań i domów jest to sesja z profesjonalnym fotografem, który wykonuje także wirtualny spacer lub filmik z nieruchomości. W przypadku sprzedaży działki wykonujemy zdjęcia z drona.

– Przygotowanie oferty.

Przygotowana przez nas oferta nieruchomości posiada słowa kluczowe, jakich wyszukują potencjalni kupujący, rzut nieruchomości i dokładnie określoną lokalizację.

–  Informujemy poszukujących z naszej bazy biura o Twojej ofercie. Aktualnie to około 1400 rekordów.

– Kolejny krok to promocja oferty na płatnych portalach internetowych. 

Dobieramy takie portale, które generują jak największy ruch i powodują dużą ilość zapytań.

Potrzebujesz tylko marketingu?

Trzeci krok to sprzedaż:

– Organizujemy dni pokazowe, na których zbieramy oferty zakupu

– Prowadzimy negocjacje z kupującymi w celu osiągnięcia ustalonych ze sprzedającym warunków transakcji. 

– Ważnym etapem w procesie sprzedaży jest zbadanie zdolności kredytowej kupującego, żeby zabezpieczyć powodzenie transakcji. 

– Pobieramy opłatę rezerwacyjną w celu zabezpieczenia ustalonych między stronami warunków. W ten sposób zabezpieczamy transakcję na wypadek zmiany decyzji zakupowych.

Chcesz zlecić nam sprzedaż?

Najczęściej zadawane pytania FAQ:

1. Jakie dane bierzecie pod uwagę przy rekomendacji ceny ofertowej?

Cenę ofertową ustalamy na podstawie informacji udzielanych przez NBP, z płatnych tzw. wyceniarek m.in. https://ceny.szybko.pl i dotychczasowych transakcji biura.

2. Jak mam się przygotować do sesji?

Otrzymujesz listę kontrolną dla korzystnego przygotowania nieruchomości do sesji.

Fotograf wykonuje profesjonalne zdjęcia, rzut nieruchomości, a także wirtualny spacer lub filmik z nieruchomości.

Oferta następnie trafia na płatne portale internetowe i social media, w tym naszą stronę @MieszkaniawLublinie i na naszą grupę na FB @MieszkaniaiDomywLublinie 

3. W jaki sposób prowadzicie prezentacje?

Wskazujesz konkretną dzień tygodnia i przedział czasowy.

Ustaloną datę, każdorazowo wpisujemy do ogłoszenia.

W uzgodnionym terminie prezentujemy nieruchomość kupującym.

Od zainteresowanych pobieramy oferty zakupu i rezerwację. Każdą osobę na prezentacji prosimy o złożenie oferty.

4. Jak negocjujecie warunki zakupu w moim imieniu?

Ustalone z Tobą warunki transakcji negocjujemy z drugą stroną, m.in.: 

A. Kiedy i w jakiej formie ma nastąpić zapłata.

B. Termin przekazania nieruchomości.

C. Rzeczy ruchome i dodatkowe wskazania.

5. Jak wygląda finalizacja transakcji?

Umawiamy termin aktu notarialnego.

A. Przed przystąpieniem do aktu weryfikujemy zdolność kredytową kupującego.

B. Uzgadniamy czas potrzebny Ci na przeprowadzkę.

C. Przygotowujemy protokoły zdawczo-odbiorcze.

Masz dodatkowe pytania?